Kontakt Pyzara

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?
Så er du velkommen til at tjekke Pyzaras FAQ-sektion nedenfor, eller kontakte Pyzara direkte, ved at udfylde kontaktformularen neden for.

Ofte stillede spørgsmål:

Hvad er leveringstiden hos Pyzara?

Pyzara bestræber sig på at behandle og sende ordrer så hurtigt som muligt. Pyzara gør brug af GLS Danmark, hvor den forventede levering er 1-2 dage, dog kan leveringstiden variere afhængigt af din placering i landet.

Har du derimod bestilt et produkt, som er lanceret i forbindelse med et samarbejde, så er leveringen typisk længere, men dette vil fremgå i produktbeskrivelsen.

Hvordan kan jeg returnere eller bytte en vare?

Vi ønsker, at du skal være fuldt tilfreds med dit køb. Hvis du har brug for at returnere eller bytte en vare, bedes du kontakte vores kundeservice på kontakt@pyzara.dk, for at få vejledning.

Hvilke betalingsmetoder accepterer Pyzara?

Vi accepterer forskellige betalingsmetoder, herunder kreditkort (Visa, Mastercard, Maestro), PayPal, Google Pay og Apple Pay. Du kan vælge den foretrukne betalingsmetode under checkout-processen.

Hvad er jeres kontaktoplysninger?

Vi kan træffes på telefon 29103818, eller via mail på kontakt@pyzara.dk.

Kontaktformular